Zwroty i Reklamacje

ZWROTY

Kupiłaś, przymierzyłaś i okazało się, że rozmiar lub fason Ci nie odpowiada? Nie martw się! Masz 14 dni na zwrot zakupionego towaru.
Zwrot środków nastąpi niezwłocznie – nie później niż 14 dni od otrzymania zwrotu zakupionego towaru.

Aby dokonać zwrotu należy odesłać produkt na adres:

La Belleza
Borów 32, 39-400 Tarnobrzeg,
tel.: +48 453 016 760.

wraz z wypełnionym formularzem zwrotu i potwierdzeniem zamówienia, które otrzymałeś drogą mailową.

Formularz zwrotu możesz dołączyć do przesyłki w wersji papierowej, lub wypełnić online klikając w link poniżej.
Link do formularza online: KLIKNIJ

REKLAMACJA

Ups! Coś poszło nie tak i otrzymałaś produkt, który posiada wadę? Nie martw się! Masz możliwość reklamacji – niezwłocznie skontaktuj się z nami, jednak nie później niż po 24 godzinach a my zlecimy odbiór paczki.
Aby dokonać reklamacji należy odesłać produkt na adres:
La Belleza
Borów 32, 39-400 Tarnobrzeg,
tel.: +48 453 016 760.

wraz z wypełnionym formularzem reklamacji i potwierdzeniem zamówienia, które otrzymałeś drogą mailową. 

Formularz zwrotu możesz dołączyć do przesyłki w wersji papierowej lub wypełnić online klikając w link poniżej. 
Link do formularza online: KLIKNIJ

Niezależnie czy wysyłasz zwrot czy reklamacje, pamiętaj proszę o podstawowych zasadach:
Dobrze zapakuj i zabezpiecz każdy zwracany produkt, obuwie musi wrócić w oryginalnym kartonie.

Reklamowany produkt powinien być czysty.
W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam, pełnowartościowy produkt, a jeśli będzie to niemożliwe, zwrócimy Ci jego koszt.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, zwrócimy Ci równowartość najtańszego kosztu wysyłki dostępnego na naszej stronie internetowej.
Nie przyjmujemy zwrotów wysyłanych za pobraniem oraz wysłanych do paczkomatu