FAQ
ZAMÓWIENIA
Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 3 dni roboczych. Należy również doliczyć czas potrzebny na dostarczenie przesyłki przez kuriera (1-2 dni robocze na terenie Polski).
Twoje zamówienie zostanie wysłane w ciągu 3 dni roboczych od momentu jego złożenia. Kurier ma 48 godzin na dostawę przesyłki na terenie Polski.
W przypadku, gdy otrzymasz niezgodne zamówienie, wyślij wiadomość e-mail wraz ze zdjęciem produktu na adres: biurolabellezabutik@gmail.com. Skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem telefonu +48 453 016 760, nie później jednak niż w ciągu 24 godzin od momentu odbioru przesyłki. Niezwłocznie dokonamy wymiany na prawidłowy produkt/ rozmiar.
Darmowa dostawa obowiązuje dla wszystkich zamówień krajowych powyżej 399 zł, jak również wtedy, gdy trwa promocja na darmową dostawę. Informacje o promocjach można znaleźć na stronie www.labelleza.pl oraz na naszym Facebooku i Instagramie.
Niestety nie. Każde zamówienie przechodzi przez kilka procesów informatycznych i jest zapisywane przez system jako osobne. Nie mamy możliwości połączenia kilku zamówień w jedno.
Jeśli Twoja paczka nie została jeszcze wysłana, istnieje możliwość anulowania zamówienia. W celu tym prosimy o przesłanie informacji na adres e-mail: biurolabellezabutik@gmail.com podając numer zamówienia oraz dane Klienta, lub o telefon do Biura Obsługi Klienta (tel.: +48 453 016 760).
Wysłanie wiadomości poprzez Facebooka lub Instagram nie gwarantuje anulowania zamówienia.
Nie mamy możliwości wprowadzenia modyfikacji do złożonego zamówienia. Jeżeli chciałbyś z niego zrezygnować skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta (tel.: +48 453 016 760, e-mail: biurolabellezabutik@gmail.com)
W przypadku kuriera DPD nie mamy możliwości ustalenia godzin dostawy.
Jeśli chciałabyś odebrać przesyłkę w określonym przez siebie czasie polecamy wybranie Paczkomatów.
Jeśli kurier próbuje dostarczyć uszkodzoną z zewnątrz przesyłkę, masz prawo odmówić jej przyjęcia. Możesz również uprzedzić kuriera, iż chcesz przyjąć przesyłkę, ale koniecznie sprawdź ją w jego obecności. Jeśli produkt jest uszkodzony koniecznie spisz z nim protokół szkody. Protokół szkody należy przesłać do nas na adres mailowy: biurolabellezabutik@gmail.com, lub skorzystać z formularzy online dostępnych na stronie labelleza.pl – jest niezbędny aby rozpocząć proces reklamacji.
DOSTĘPNOŚĆ PRODUKTÓW
Staramy się powtórzyć każdy model, który został wyprzedany.
Zapraszamy również do śledzenia postów na Facebooku i Instagramie.
METODY PŁATNOŚCI I DOSTAWY
Za swoje zamówienie możesz zapłacić poprzez:
- Przelewy24;
- BLIK;
- Kartę płatniczą;
- Za pobraniem
Zlecenia obsługuje firma kurierska Inpost.
Jeżeli zamówienie nie zostało opłacone za pomocą szybkiego przelewu płatnościami (Przelewy24.pl) po 15 minutach zamówienie zostaje automatycznie anulowane. Prosimy o złożenie nowego zamówienia.
W sytuacji, kiedy płatność online PayU lub Przelewy24 zostanie przerwana, po upływie 15 minut zamówienie zostaje automatycznie usunięte.
Prosimy o złożenie nowego zamówienia.
Zamówienia składane w sklepie online można odebrać osobiście pod adresem firmy: ul. Borów 32, 39-400 Tarnobrzeg
Niestety nie. Kurierzy doręczają przesyłki tylko i wyłącznie w dni robocze.
ROZMIARY
Przy każdym produkcie dostępna jest tabela rozmiarów. Wymiary, które są podane w tabelach, są wymiarami mierzonymi na płasko, bez rozciągania i mogą różnić się +/-2cm. W razie wątpliwości, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, doradzimy jaki rozmiar będzie prawidłowy.
Jeśli rozmiar okaże się nieodpowiedni, masz prawo dokonać zwrotu w ciągu 14 dni od dnia, kiedy otrzymasz swoją przesyłkę.
Wypełnij formularz zwrotu i odeślij paczkę do nas.
ZWROTY
Aby dokonać zwrotu należy odesłać produkt/y w ciągu 14 dni od otrzymania paczki, na adres:
La Belleza
- Borów 32,
39-400 Tarnobrzeg,
tel.: +48 453 016 760.
Do przesyłki należy dołączyć potwierdzenie zamówienia, które otrzymałaś w wersji papierowej wraz z zamówieniem. Środki zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez nas przesyłki.
Tak, prawo do zwrotu obejmuje każdy produkt zakupiony w sklepie www.labelleza.pl , wyjątkami jest bielizna i skarpetki. Pamiętaj, że zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania, powinny być w nienaruszonym stanie i posiadać metki.
Wybór przewoźnika do odesłania zwrotu jest dowolny, może to być Poczta Polska lub firma kurierska.
Zalecamy wysyłanie przesyłek rejestrowanych. Pamiętaj o opłaceniu paczki, nie przyjmujemy paczek nadanych za pobraniem oraz do paczkomatu.
Jeśli zwrot został przez nas przyjęty, to otrzymasz od nas maila z potwierdzeniem przyjęcia zwrotu.
Zwrotu środków dokonujemy w ciągu 14 dni. Forma zwrotu środków jest zależna od metody płatności wybranej podczas składania zamówienia.
Koszty zwrotu pokrywa Kupujący.
Tak, można dokonać zwrotu dowolnej ilości produktów, które nie spełniają Twoich oczekiwań.
Nie, zwrot nie musi być odesłany w oryginalnym opakowaniu. Wyjątek stanowi obuwie którego integralną częścią jest karton. Należy zapakować go w taki sposób, aby nie został uszkodzony podczas transportu. Jeśli dokonujesz zwrotu np. obuwia, nie oklejaj kartonu i nie pisz po nim. Zniszczony karton spowoduje częściową utratę wartości produktu.
REKLAMACJE
Aby dokonać reklamacji należy odesłać produkt na adres:
La Belleza
Borów 32, 39-400 Tarnobrzeg,
tel.: +48 453 016 760.
Do przesyłki należy dołączyć potwierdzenie zamówienia, które otrzymałaś w wersji papierowej wraz z zamówieniem.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez nas paczki. O decyzji reklamacyjnej poinformuje Cię mailowo nasz pracownik.